کد خبر : 3679
تاریخ و زمان ارسال : 1395/07/25 - 22:24:53
تعداد بازدید : 2735
شورای اسلامی شهر بهشهر از بدو اجرای قانون شوراها شروع به فعالیت نموده است. تعداد زیادی از همشهریان عزیز ما در این عرصه وارد شده اند. با حضورشان باعث شده اند مجموعه ای از تصمیم گیری های موفق یا ناموفق حاصل شود. این تجربه نزدیک به 18 سال سابقه دارد و از نکات بسیار خوب این شورا خواهد بود.

به نام خدا

طرحی نو برای برگزاری با شکوه انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا (خصوصا شورای شهر بهشهر) درمورخه 1396/02/29

چرا شورای شهر بهشهر اهمیت فوق العاده ای دارد؟

شهرستان بهشهر دارای حدود 160،000 هزار نفر جمعیت است. دو سوم این جمعیت در شهر بهشهر زندگی می کنند. مجموعه سه شهرستان بهشهر- نکا و گلوگاه دارای 320،000 نفر جمعیت است. یک سوم جمعیت این سه شهرستان در شهر بهشهر زندگی می کنند.

آیا شورای شهر بهشهر دارای پتانسیل بالقوه است ؟

شورای اسلامی شهر بهشهر از بدو اجرای قانون شوراها شروع به فعالیت نموده است. تعداد زیادی از همشهریان عزیز ما در این عرصه وارد شده اند. با حضورشان باعث شده اند مجموعه ای از تصمیم گیری های موفق یا ناموفق حاصل شود. این تجربه نزدیک به 18 سال سابقه دارد و از نکات بسیار خوب این شورا خواهد بود.

فعالیت های انجام شده حدود 18 سال شورای شهر بهشهراز نکات مثبت محسوب می شود؟

در طول 18 سال بخش زیادی از عمر همشهریان عزیزمان صرف این موضوع شده است. تجربه گرانسنگی به دست آمده است. این کار خوب چراغ راه آینده برای همه کسانی است . تلاش دارند در این عرصه وارد کار شوند. اگر کارهای خوب انجام شده است .تلاش کنند تداوم و استمرار داشته باشد. اگر اشتباه وجود داشته است از تکرار آن پرهیز شود . عرصه جدیدی را تدبیر، طراحی و ساماندهی کنند.

چه چیزی به لحاظ ماهیت در تلاش شورای شهر بهشهر وجود دارد .فعال بودن آن مهم است ؟

یکی از مواهب بی انتهای الهی استفاده از عنصر مشورت در زندگی است. مشورت محبتی است که ثمره آن تدبیر است. در حقیقت دستورالعمل عملی گام به گام عمل کردن به مشورت هاست.

مشورت کردن یا مشورت دادن برای زندگی اینقدر هم است که آن را محبت الهی محسوب کنیم؟

درخواست مشورت از افرادی صورت می گیرد . قدرت و توانایی انجام کار های بسیار بزرگ را در وجودشان دارا هستند . این توانایی شیرین و دلچسب زندگی منزلت اجتماعی نام دارد. شهر عزیزمان بهشهر دارای انسانهای بسیار خوبی است . با منزلت اجتماعی وجودشان همیشه در خدمت همشهریان خویش بوده اند.


چه رفتاری موجب برگزاری با شکوه انتخابات شورای شهر بهشهردر تاریخ 1396/02/29 می شود ؟

همه عزیزانی که در این عرصه حضور خواهند داشت . ثمره تلاش آنان اهمیت ، توجه دادن نسل حاضر و نسل بعد به عنصر منزلت اجتماعی است. منزلت اجتماعی، توانمندی و قدرت بی انتها برای غلبه بر مشکلات، تنگناها، عملی شدن خواسته ها ، آرمانها ، آرزو ها ، و.... است .

پاشنه آشیل فعالیت منتخبان شورای شهر بهشهر که در تاریخ 1396/02/29 انتخاب میشوند چیست ؟

سوال بعدی لطفا.

چرا؟

در فرصت مناسب در این خصوص عرایضی را تقدیم خواهیم کرد.

قدرت واقعی شورای شهر بهشهر ؟

ثمره ی تلاش ها منجر به انتخاب هفت نفر از همشهریان عزیز بهشهری می شود .هرکسی به این جمع توجه می کند .

توانمندی قدرتمند منزلت اجتماعی را درک نماید . چون بعد از شکل گیری باید به بسیاری از تدبیر های این جمع عمل کند .

چطور متوجه خواهیم شد انتخاب شورای شهر بهشهر در تاریخ 1396/02/29 باشکوه برگزار شده است ؟

مشارکت همشهریان عزیز ما در شهر بهشهر بالا باشد. درصد مشارکت بالا وعزیزان منتخب همشهریان بهشهری آرای بسیار بالا داشته باشد .

واضح تر بیان کنید ؟

تعداد رای دهندگان شهر بهشهر مشخص است حداقل آرای منتخبان نصف+ یک تعداد واجدین رای دادن شهر بهشهر باشد .

توقع زیادی نیست ؟

انتظار و امید به شورای شهر بهشهر قابل درک است . بهترین کار برای اینکه به این عزیزان اعلام شود این توقع فعالیت ها را از آنان داریم با این آرای بالا اتمام حجت و پشتوانه ی قدرتمند انان کامل می شود .

چرا درصد مشارکت و آرای بالای شورای شهر بهشهر در 1396/02/29 برای شهرستان بهشهر مهم است ؟

1. اتمام حجت برای عزیزانی که منتخب همشهریان بهشهری خواهند بود.

2. باید برای تلاش و کوشش ها دارای پشتوانه ی قوی باشند. این آرای بالا پشتوانه ی بسیار خوبی است .

3. همشهریان عزیز بهشهری از زمان استقرار جمهوری اسلامی ایران در نشر و بسط اندیشه میزان رای ملت است .با انتخاب حضرت آیت الله سید صابرجباری (ره) بعنوان نماینده محترم مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، برگزاری باشکوه نماز جمعه در گذشته ، حال و آینده به همگان اثبات میکنند .

به توانمندی و قدرت واقعی منزلت اجتماعی شناخت کامل دارند . این کار بسیار خوب باید تداوم و استمرار داشته باشد. یکی از راه های درخشش این توانمندی می تواند آرای بسیار بالای شورای شهر بهشهر باشد. همشهریان عزیز بهشهری بیاد دارند سیره نظری و عملی حضرت آیت الله جباری (ره)تکریم، احترام فوق العاده و برجسته کردن کارهای خوب و نیکو جمع هایی بوده است. در جغرافیای ایران عزیز زندگی می کنند. با ظهور آرای بالا به این خواسته ایشان عمل می شود.

پایان بخش اول

با امید به لطف خدای بزرگ

الف- احمدی 25 /7/95

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
2
بازدید امروز :
467
بازدید دیروز :
1901
بازدید کل :
4438233