معرفی کارآفرینان
الف - احمدی
کد خبر : 201
تاریخ و زمان ارسال : 1392/10/05 - 10:49:19
تعداد بازدید : 5406
عزیزانی که در این دوره با توجه به محدودیت ها و تنگناها دل به دریا زده اند با همت و تلاش خود کارکردن را شروع کرده اند به پاس این همت های بلند، از آن ها سپاسگزاریم تا دینی را که نسبت به این سرمایه های جاودانی به عهده ماست ادا کرده باشیم.
به نام خدا
سرمایه جاودانی یا کار کردن کار
 
در زبان فارسی به آنچه از شخصی یا شیئی صادر شود، آنچه که کرده شود، فعل، عمل، شخص، پیشه، صنعت، هنر، امر، شأن رفتار، کردار تعریف می شود.
کار کردن جهت ، زندگی، برنامه و زمان، گستره فعالیت، جایگاه و پایگاه اجتماعی تامین هزینه زندگی،حفظ غرور و طبع بلند، تفریح، دوری از منت دیگران، پیشگیری از شرمنده شدن نزد زن و فرزند، کسب روزی حلال، شرف، عزت فرد یا افراد و ... را تامین می کند.
با کار کردن فرد یا افراد تجربه می کنند، چگونه آنچه را بدست می آورند، از آن نگهداری کنند. در حقیقت با علم و دانش انجام کار و تجربه عملی آن، این عمل موجب حفاظت فرد یا افراد مشغول کار می شود با کار کردن و مواجه شدن چهره به چهره با افراد، این نتیجه برای افراد کننده کار حاصل می شود که بهترین، شیرین ترین، پر حلاوت ترین و حلال ترین کسب درآمد،دریافت دستمزدی است که گیرنده خدمت رضایت دارد و وجدان او نیز از این عمل خوب راضی است.
 
 
 
عزیزانی که در این دوره با توجه به محدودیت ها و تنگناها دل به دریا زده اند با همت و تلاش خود کارکردن را شروع کرده اند به پاس این همت های بلند، از آن ها سپاسگزاریم  تا دینی را که نسبت به این سرمایه های جاودانی به عهده ماست ادا کرده باشیم.
 
(با تشکر سایت بهسیتی)
نظرات بینندگان :
ناشناس    |    01:59:15 - 1392/10/06
3
0
   ممنون بابت حرکتی که در پیش گرفتین
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
73
بازدید امروز :
1542
بازدید دیروز :
1185
بازدید کل :
4452909