خودروهای جدید گرانقیمت بازار ایران +تصاویر
کد خبر : 1302
تاریخ و زمان ارسال : 1393/05/13 - 13:05:37
تعداد بازدید : 3223
خودروهای جدید گرانقیمت بازار ایران +تصاویر پيوند ثابت

001

Chevrolet Corvette C7

C7 نسل جدید شورولت کوروت افسانه‌ای است. پیش از این هم 2 دستگاه کوروت C7 وارد منطقه آزاد کیش شده بودند‌. این خودرو از سال ۲۰۱۴ روانه بازار‌های جهانی شده و این کوروت سومین هیولای ۴۵۵ اسب بخاری شورولت است که قدم به خاک کشورمان گذاشته‌. پیشرانه این خودرو ۶٫۲ لیتر حجم دارد و با بهره‌گیری از ۸ سیلندر V‌شکل حداکثر توانش به ۴۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاورش به ۶۲۴ نیوتن متر می‌رسد. شورولت این خودرو را با ۲ نوع گیربکس ۶ و ۷ سرعته اتوماتیک به بازار عرضه کرده که نمونه وارد شده به ارس از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد و ابهت ۱٫۵ تنی کوروت C7 را تنها در ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند و اگر باز هم تشنه هیجان و سرعت باشید کوروت می‌تواند شما را در هر ساعت ۳۰۶ کیلومتر جابه‌جا کند! مصرف ترکیبی این هیولای سبک V8 حدود ۹٫۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و از جمله مهم‌ترین رقبای آن می‌توان به SRT وایپر‌، نیسان GTR و جگوار F-Type اشاره کرد که هر سه در نوع خود بی‌نظیر هستند.

002

MercedesBenz SLS AMG

این SLS یک تفاوت بزرگ با دیگر خودرو‌های خاص و گرانقیمت دارد. مرسدس بنز تولید این محصول را بعد از ۴ سال در سال ۲۰۱۴ متوقف کرده است تا SLS با پیوستن به تاریخ و بدون جانشین به یک اسطوره مانند مدل مطرح SLR بدل شود‌. وامدار خلف در‌های گالوینگ از مدل ۳۰۰ و جانشین مدل افسانه‌ای SLR در حالی به بازار کشورمان وارد شده که از جمله آخرین نمونه‌های تولید شده این محصول در جهان به شمار می‌رود . SLS AMG با پیشرانه V8 6.2 لیتری و حداکثر توان ۵۹۱ اسب بخار دومین خودرو قدرتمند وارد شده به منطقه آزاد ارس طی ماه اخیر است‌. این خودرو زیبا و شگفت‌انگیز با وزن ۱٫۶ تنی صفر تا ۱۰۰ را تنها در ۳٫۷ ثانیه می‌پیماید و حداکثر سرعتش به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد‌.

003

Bentley Continental GTC 2014

کانتیننتال GTC خودرویی کبریولت از کلاس GT است‌. این خودرو اولین محصول بنتلی بعد از مالکیت فولکس واگن در این شرکت به حساب می‌آید و اولین بنتلی تاریخ است که به صورت انبوه به تولید می‌رسد‌. آنچه به بازار کشورمان وارد شده، جدید‌ترین مدل این خودرو در نوع کبریولت است که پسوند C پس از عنوان GT این خودرو نیز همین موضوع را بیان می‌کند‌. استون مارتین DB9 و فراری FF نزدیک‌ترین رقبای این بنتلی هیجان‌انگیز هستند و بعید نیست برای شکست دادن این کبریولت قدرتمند یکی از شهروندان تبریزی برای واردات این دو رقیب شگفت‌انگیز نیز دست به کار شود. این خودرو در رنگ سفید و با سقف و تودوزی قرمز به منطقه آزاد ارس وارد شده از پیشرانه ۴ لیتری و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد‌. حداکثر توان این خودرو عدد ۵۰۰ اسب بخار را نشان می‌دهد و حداکثر گشتاورش نیز به ۶۶۰ نیوتن متر می‌رسد. هیولای روباز بنتلی با وزن حدود ۲٫۵ تن صفر تا ۱۰۰کیلومتر را تنها در ۵‌ثانیه طی می‌کند و حداکثر سرعتش نیز به عددی فراتر از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد . با این حال ابرخودرو بریتانیایی در سیکل ترکیبی هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۱۰٫۹ لیتر بنزین مصرف می‌کند . بنا به گفته مالک این خودرو حدود ۸۳۰ میلیون تومان خرج روی دستشان گذاشته است و هم اکنون در پارکینگ این مالک در کنار یک رنج روور اتوبیوگرافی خانه‌ای تمام انگلیسی را به وجود آورده است‌.

004

BMW 428i

خاص‌ترین و داغ‌ترین خودرو وارد شده به کشورمان طی هفته گذشته نه از باشگاه ۵۰۰ اسب بخاری‌هاست و نه یک هیولا از لامبورگینی یا فراری بلکه این مهمان تازه‌ وارد محصولی است که تنها حدود ۲ ماه از ورودش به بازار خاور‌میانه می‌گذرد و با ۴ سیلندر بیش از دیگر خودرو‌ها خودنمایی می‌کند‌. ب‌ام‌و سری ۴ که در سال ۲۰۱۴ جانشین مدل سری ۳ کوپه ب‌ام‌و شده وقتی شما این مطلب را می‌خوانید حدود ۲ هفته از عمرش در خاک ایران می‌گذرد‌. این سری ۴ دومین مدل قدرتمند از خانواده ۴ است که با عنوان ۴۲۸ معرفی می‌شود و از پیشرانه ۲ لیتری توربو ۲۴۰ اسب بخاری و پکیج M بهره می‌برد. کوپه فریبنده ب‌ام‌و که با طراحی زیبایش دست منتقدان را بسته با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک شتاب صفر تا صد ۶ ثانیه‌ای را ثبت می‌کند و حداکثر سرعتش به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد‌. این خودرو علی‌رغم قدرت و شتاب فوق‌العاده در سیکل ترکیبی تنها ۶٫۳‌ لیتر بنزین مصرف می‌کند‌. نمونه وارد‌شده در حدود 75 هزار دلار ( ۶۰۰ میلیون تومان) قیمت دارد‌.

006

Porsche Macan S 2015

ماکان در زبان اندونزیایی به معنای ببر است‌. در شماره قبلی خواندنی ها در مورد آن نوشتیم و ویدئویی از آن را هم برای شما گذاشتیم. پورشه هم اکنون ماکان را در ۴ مدل معمولی‌، S‌ ، S دیزل و توربو به بازار عرضه می‌کند. در پشت نمونه وارد شده از این خودرو به کشورمان حرف S بعد از نام ماکان می‌درخشد که نشان‌دهنده عدم بهره‌گیری از پیشرانه ۴ سیلندر مدل معمولی است چرا که این خودرو به موتور ۳ لیتری تویین توربو مجهز شده است و توانایی تولید حداکثر قدرت ۳۳۵ اسب بخار و ۴۶۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این شاسی بلند جمع و جور پورشه با وجود وزن ۱٫۹ تنی تنها ۵٫۴ ثانیه است و حداکثر سرعتش به ۲۵۴ کیلومتر در ساعت می‌رسد‌. شاسی بلند عجیب و خاص پورشه در سیکل ترکیبی ۸٫۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند و قیمت نمونه ۲۰۱۵ آن در حدود ۹۰ هزار دلار (۷۵۰ میلیون تومان) تعیین شده است‌.

007

Ford Mustang GT با تیونینگ هرتز

نسل پنجم فورد ماستنگ آخرین روزهای تولیدش را سپری می‌کند تا به زودی با نسل ششم جایگزین شود‌. همین موضوع موجب شده تا تیونر‌ها برای جاودانه‌شدن این ماستنگ بعد از حدود ۱۰ سال تولید برای تقویتش دست به کار شوند‌. کشورمان نیز از این مهمانی بزرگ تیونر‌ها بی نصیب نمانده است و این روز‌ها میزبان نسخه‌ای خاص و تولید محدود از ماستنگ GT است که نام Hertz & Penske Racing شناخته می‌شود . پیشرانه این خودرو در حالت استاندارد با حجم ۵ لیتری و ۸ سیلندر V شکل ۴۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند اما شرکت هرتز از آنجایی که فکر می‌کرده این قدرت و شتاب ۴٫۶ ثانیه ای‌اش آنقدر که باید شگفت‌انگیز نیستند، حداکثر قدرت این موتور را به ۶۰۰ اسب بخار رسانده تا با صدایی مهیب و چهره‌ای خشمگین آن را نسبت به ماستنگ‌های دیگر متمایز جلوه دهد‌. یکی از مهم‌ترین مواردی که در طراحی ظاهری این ماستنگ را از برادران استانداردش جدا می‌کند خط طلایی کشیده شده در طول بدنه است‌. تا کنون تنها ۱۵۰ نمونه از این خودرو به تولید رسیده که مدل مذکور در منطقه آزاد ارس پارک شده است.

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
2
بازدید امروز :
3
بازدید دیروز :
1185
بازدید کل :
4451370