دانشگاه علم و فناوری مازندران، تا سال ۱۳۹۱ شعبه‌ای از دانشگاه علم و صنعت ایران بوده است که در سال ۱۳۷۳ در شهرستان بهشهر به کوشش و همت جناب دکتر محمد مهدی کاشانی مطلق تأسیس شده‌است.
تلفن : 01525252007            موبایل :
آدرس : مازندران - بهشهر - خيابان امام - جاده دانشگاه - دانشگاه علم وصنعت ايران - واحد بهشهر - کدپستی 4851878413

دانشگاه علم و فناوری مازندران، تا سال ۱۳۹۱ شعبه‌ای از دانشگاه علم و صنعت ایران بوده است که در سال ۱۳۷۳ در شهرستان بهشهر به کوشش و همت جناب دکتر محمد مهدی کاشانی مطلق تأسیس شده‌است. در بدو تاسیس سه رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار، مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی و ریاضی کاربردی در این دانشگاه فعال بودند. رشتهٔ مهندسی برق (گرایش الکترونیک) نیز از سال ۱۳۸۸ به این رشته‌ها اضافه گردید.

واحد بهشهر دانشگاه علم و صنعت ایران با پذیرش ۹۰ دانشجو در سه رشتهٔ مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، مهندسی صنایع (تولید صنعتی) و ریاضی کاربردی تاسیس گردید. این واحد دانشگاهی در حال حاضر دارای ۱۰۵۰ دانشجو در رشته‌های بعلاوه رشته‌های مهندسی کامپیوتر (سخت افزار)، مهندسی برق (قدرت و الکترونیک) و کارشناسی ارشد رشته‌های صنایع، برق (قدرت) و ریاضی و مهندسی شیمی و ریاضیات (جبر) می‌باشد و تا به‌حال بیش از ۲۵۰۰ نفر از واحد بهشهر دانش‌آموخته شده‌اند. این واحد دانشگاهی از سال ۱۳۸۸ در کلیه رشته علاوه بر شبانه بصورت روزانه نیز دانشجو پذیرش می‌نماید.

روئسای دانشگاه تا کنون :

آقای دکتر محمد مهدی کاشانی مطلق از زمان تاسيس تا سال 1376 رئيس واحد بهشهر بوده اند که راه اندازی و پذيرش دانشجو و همچنين تهيه زمين 7 هکتار در جنب دانشگاه پيام نور بهشهر در زمان ايشان صورت گرفت.

آقای دکتر رضا تقوی زنوزی از آبان ماه سال 1377 دومين رئيس واحد بهشهر بوده اند که تهيه زمين فعلی واحد بهشهر به مساحت حدود 47 هکتار به همراه ساختمان آموزشی 12 کلاسه و همچنين شروع ساخت پروژه آمفی تئاتر در زمان ايشان انجام گرفته است.

سومين رئيس واحد بهشهر آقای دکتر مهدی علائيان از آذر 1378 بوده اند که ساخت ساختمان اداری ، کارگاه ، سايت کامپيوتر و گسترش سلف سرويس و شروع ساخت پروژه سالن ورزشی و همچنين مجوز دائمی پذيرش دانشجو در سه رشته و همچنين مجوز پذيرش دانشجوی دوره روزانه از فعاليتهای مدت مديريت ايشان بوده است .

آقای دکتر علی اکبر حشمتی رفسنجانی به عنوان چهارمين رئيس ، از آبان 1384 شروع بکار نموده اند . اخذ کمک 20 ميليارد ريالی از رياست جمهوری و احداث حصار اطراف پرديس در زمان ايشان انجام گرفته است.

پنجمين رئيس دانشگاه اين واحد جناب آقای دکتر کاظم نقندريان رئيس واحد بهشهر از تير ماه 1386 تا مردادماه 1387 رياست اين واحد را بر عهده داشتند .

و از شهريورماه 1387 تا کنون جناب آقای دکتر محمد محمدپور عمران رياست اين واحد را عهده دار می باشند. که طرحهای عمرانی،آموزشی و اختصاص بودجه های عمرانی فراوانی در اين دوره صورت پذيرفته و يا در دست اقدام می باشد.

پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
5
بازدید امروز :
5
بازدید دیروز :
688
بازدید کل :
4468581