کد خبر : 3604
تاریخ و زمان ارسال : 1395/05/04 - 14:46:22
تعداد بازدید : 924
فرماندار بهشهر گفت: قطع خدمات و هرگونه برخورد با واحدهای تولیدی فعال با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری اعمال شود.

فرماندار شهرستان بهشهر:

هرگونه برخورد با واحدهای تولیدی فعال با هماهنگی فرمانداری اعمال شود

فرماندار بهشهر گفت: قطع خدمات و هرگونه برخورد با واحدهای تولیدی فعال با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری اعمال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید خالق سجادی در جلسه کارگروه اشتغال که صبح امروز با حضور روسای ادارات و نمایندگان تعدادی از بانک‌ها در فرمانداری این شهرستان برگزار شد؛ به قطحی آب برخی واحدهای تولیدی فعال اشاره کرد و به دستگاه‌های خدمات‌رسان هشدار داد: قطع خدمات و هرگونه برخورد با واحدهای تولیدی فعال با هماهنگی دستگاه های اجرایی و فرمانداری اعمال شود.

وی به وضعیت بیکاری در شرق مازندران و ضرورت ایجاد مشاغل جدید اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی حفظ اشتغال پایدار مهمترین اولویت و دغدغه است که با توجه به تأکیدهای مقام معظم رهبری این موضوع باید جدی گرفته شود.

سجادی با بیان اینکه اتاق اشتغال اتاق جنگ است افزود: همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری و بانک‌ها مقدمه‌ای برای حفظ اشتغال در شهرستان بهشهر است که نقش بانک‌ها در این راستا بسیار مهم و اساسی است.

وی ادامه داد: مسئولان بانک‌ها خود را به جای مردم و قشر آسیب پذیر جامعه بگذارند و با دلسوزی به کار ارباب رجوع توجه کنند و باید گفت: بزرگترین بدهکاران بانکی همان افرادی هستند که بانک‌ها با روی خوش از آنان استقبال می‌کنند.

اشتغال

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
2
بازدید امروز :
1585
بازدید دیروز :
2583
بازدید کل :
4450172